Seriale pe care le urmaresc

Posted: September 11, 2010 in Stuff, Uncategorized
Tags: , , , , ,

Timp de 9 ore am facut curat pe 16 metri patrati nenorociti (camera mea) si nu prea aveam chef sa scriu, dar am zis in postul anterior ca o sa scriu azi despre seriale (la sugestia Iuliei)….so I’m fucked.

Primul serial care m-a captivat si m-a amuzat la culme cateodata a fost si este House M.D. (Dr. House). Aproape fiecare episod incepea cu un accident de vreun fel (casnic, rutier, cerebral, un bebelus etc) si cateodata de la o simpla cazatura cu motorul la final (pacientul) afla ca are o boala extrem de rara cauzata de nu stiu ce virus luat dintr-o tara de la celalalt capat de pamant,  unde a fost acum patru luni cand si-a inselat nevasta si a luat acea boala (faza cu virusul din alta tara si inselatul nevestei le deduce aproape mereu  House). Si la inceput pacientul minte si este tratut pentru altceva, ii ie din ce ni ce mai rau si cam in ultima clipa House are o revelatie si il salveaza. Stiu, suna ca un cliseu, totusi nu toate episoadele se desfasoara dupa aceast scenariu, in fiecare episod e o noua boala, se intampla cate ceva in viata lui House/Wilson sau al vreunuia din echipa lui House.  Hm daca stau sa ma gandesc cam asa e orice serial nu?:)) Well fuck you guys, 9,3 pe IMDB ar trebui sa fie cel putin de ajuns ca sa va uitati.

Dr. House quotes:

1.”Pretty much all the drugs I prescribe are addictive and dangerous.”

2.”Idiopathic, from the Latin meaning we’re idiots cause we can’t figure out what’s causing it.”

3.”If it works, we’re right. If he dies, it was something else.”

4.To Dr. Cuddy: “Relax, I have just the thing to cheer you up… we’re being sued!”

Un alt serial pe care il urmaresc e Lost. Inca nu l-am terminat, deabia sezonul 2 din 6, insa mi se pare interesant si te face sa vrei sa-l urmaresti. Actiunea se petrece pe o insula din Pacificul de Sud (parca) unde un avion se prabuseste si multi dintre pasageri supravietuiesc, insa din jungla insulei ii pandesc tot felul de primejdii ‘n shit. Sincer mai multe chestii nu prea stiu, deoarece nu m-am uitat la tot, dar mi se pare un serial ce merita vezut

IMDB rate: 8,7

Alte 2 seriale pe care le mai urmaresc sunt Heroes si The vampire diaries, dar mi-e prea lene sa le mai descriu si pe elesi sa caut poze si sa caut quotes si…si….ma duc sa ma uit la Lost.

Leave a comment